dimecres, 10 de març del 2010

SOMIAR

Fa uns dies vaig agafar sense opció els 39 anys, sembla mentida però no tinc conciència de la rapidessa en que han passat els anys. Tinc com la sensació de que no ha passat molt de temps desde que anava al col·legi i hem donava pànic l'exàmen de matemàtiques, la universitat i la seva vida continuant-me donant por les matemàtiques, la primera feina i el primer sou , la segona i successives i mateix sou, independitzar-me, la primera hipoteca, el primer rebut, la primera responsabilitat... i així tot fins el dia d'avui. Durant aquests anys ha passat de tot, alegries, tristeses, moments per recordar, moments per pensar i moments per oblidar. I si m'aturo a pensar he conegut i coneixo molta gent, gent que han pogut passar fugaçment o s'han instal·lat o les he instal·lat a prop del meu món. Persones que han marxat i he plorat de tristor per elles i altres que han entrat i que m'han fet plorar d'alegria, i per últim, aquelles persones que ara per ara comparteixen el meu món. Amics que tenia d'abans i continuen estan, no ens veiem tant sovint per les diferents obligacions que tenim, però sabem que som amics per sempre i que estem. Sembla mentida quan t'atures i mires cap endarrera i pensas lo que has après, que la vida t'ha ensenyat i és veritat. El temps t'ensenya i t'ajuda a sapiguer que vols i que no vols, llàstima que el coneixement estigui lligat al pas del temps. No tinc problemes amb l'edat que tinc, no crec en el sindrome de Peter Pan. No, no m'enganyo tinc 39 anys, quasi 40. I que?. La vida es viu, i se que vull en la meva, l'objectiu és aconseguir-ho. Clar que m'agradaria tenir 27 anys, però no els tinc, però el meu cor si. Penso que tenim dos edats, la que compte desde el nostre naixament i la del cor, i per mi la que mana és la del cor, l'altre nomès afecta al color nevat dels meus cabells, a les marques erosionades en la pell, a controls mèdics més habituals, al cansament..., però res més. Un cor viu és un cor jove, la il·lusió en lo que realitzes i en lo que sommies et manté més jove i saludable que qualsevol dieta maravellosa. Recomano sommiar cada dia. Sommiar lo que vols, és tenir fet més del 50% de la realitat del sommi. Sommio i ja vindrà. SEGUR.