diumenge, 22 d’agost del 2010

MOLTES VEGADES

Moltes vegades m'ha passat pel cap que en un restaurant m'agradaría probar una petita porció de tots els plats que m'agraden de la carta, per no tenir que escollir ni tenir que decidir entre un conjunt de plats que m'agraden i dessitjo alhora.
Moltes vegades m'ha passat pel cap que en una tenda m'agradaría comprar una samarreta amb tots els colors possibles que hi han, ja que no se quin color em quedarà millor.
Moltes vegades m'ha passat pel cap desdoblar-me per poder estar en dos llocs a la vegada, per poder disfrutar de dues situacions o dues persones amb les quals desitjo estar.
Moltes vegades m'ha passat pel cap que escolliria si tingués poders, escolliria poder volar o ser invisible o indestructible o lo suficienment forçut com per anar a la lluna i lligar-li un llaç de regal.
Però em dono compte que quan no pot ser no pot ser i hi han coses que poden ser i altres que no, i en aquests casos lo millor és desapareixer i passar durant l'eternitat cerebralment encara que no toracicament. I altres moltes vegades, és donar temps al temps.
Molt, molt i molt.
FX

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Xavi,

M'ha agradat molt, i és que moltes vegades voldriem que les situacions i les persones fòssin el que nosaltres desitjem, però la versió real d'aquesta telenovel.la que l'anomenem vida, ens fa crèixer i evolucionar amb la pura realitat, amb el dolent i el bó que t'ofereix la vida. Saps, però, que de vegades amb una mica d'esforç personal (esperança) i sense esperar-ho, aquelles sorpreses que et dona la vida, canvia la truita i tot prospera.
Una abraçada. Meri